Kotajärven auto- ja traktorimuseo avoinna Vammalan Wappuparaatin ajan 1.5. klo 12-16

Kotajärven auto- ja traktorimuseon on avoinna vapun päivänä Vammalan Wappuparaatin ajan klo 12-16.

Vanhoilla vehkeillä Vappuna Sastamalassa!

Museo- ja harrasteajoneuvot täyttävät jälleen Sastamalan keskustan kadut, kun 1.5.2015 vietetään perinteeksi muodostunutta Vappuparaatia!

Vappuparaatissa koko perhe voi ihastella mitä hienompia ja erikoisempia ajoneuvoja sekä nauttia ainutlaatuisesta tunnelmasta. Yleisö pääsee myös äänestämään omaa suosikkiajoneuvoaan!

Paraatin jälkeen autot kokoontuvat Vammalan torille ja sen ympäristöön, jossa on paikalla myös vappumyyjiä.

11.45 Paraatin lähtö Teknikumilta, torilla Sastamalan musiikkiopiston bändi

12.30 Ajoneuvot järjestäytyvät torille ja sen ympäristöön

12.45 Kaupunginjohtaja Jarkko Malmberg, Sastamalan kaupungin tervehdys

12.55 Sastamalan musiikkiopiston bändi

13.10 Urheilupalkintojen jako

13.30 Sastamalan musiikkiopiston bändi, äänestys loppuu

13.45 Puheenjohtaja Tapani Matintalo, Vammalan yrittäjät ry:n tervehdys

13.50 Yleisöäänestyksen ja raadin tulosten julkistaminen ja palkitseminen

Juontajana toimii Aulikki Lehtinen. Palkintoraatiin kuuluvat Matti Alamäki, Essi Leppäkoski ja Aulis Ylönen.

Tervetuloa!

Lisätietoja: tapahtumatuottaja Saana Ollila, puh. 050 301 5547, s-posti: saana.ollila@sastamala.fi