1.12. Sarka-museon perinteiset joulumyyjäiset

Maatalousmuseon perinteiset joulumyyjäiset tulevat taas!

Sunnuntaina 1.12. klo 12-16 Suomen maatalousmuseo Sarka täyttyy iloisesta joulutunnelmasta. Joulumyyjäiset levittäytyvät museon etupihalle, aulaan sekä Riihi-tilaan. Myyjäisistä löydät niin tunnelmalliset joulukoristeet omaan kotiin kuin joululahjat annettavaksi läheisillekin, sillä tarjolla on monipuolisesti käsityötuotteita ja jouluherkkuja. Myynnissä on muun muassa villasukkia, himmeleitä, havukransseja, lasikoristeita, keramiikkaa, nahkatuotteita, nukenvaatteita, piparkakkutaloja, piirakoita ja paljon muuta.

Museon ravintolassa on lisäksi tarjolla joululounas ja joulupuuro klo 11-15. Joululounaan hinta 20 € ja puuron 7 €. Joululounas on tarjolla ravintolassa lisäksi keskiviikkona 18.12. ja torstaina 19.12.

Tule nauttimaan joulutunnelmasta ja tekemään löytöjä Sarkaan!

Suomen maatalousmuseo Sarka
Vanhankirkontie 383