10.8. Koko perheen sirkusiltapäivä Emil Cedercreutzin museossa

Torstai-iltapäivänä 10.8. klo 16-18 Emil Cedercreutzin museossa järjestetään koko perheelle suunnattu sirkusiltapäivä.

Satasirkuksen ohjaaja opastaa yli 4-vuotiaita lapsia jongleerauksen, akrobatian, tasapainoilun ja sirkukseen liittyvien hauskojen liikuntaleikkien maailmaan museon ulkotiloissa. Sadesään sattuessa tapahtuma järjestetään sisällä. Työpajan kurssimaksu on 10 €, joka veloitetaan työpajaan osallistuvilta lapsilta. Aikuiset osallistuvat lasten kanssa maksuttomasti. Työpaja järjestetään yhteistyössä Satasirkus ry:n ja Sataopiston kanssa.

Tapahtumaan on ennakkoilmoittautuminen, jonka voi tehdä Sataopiston sivujen kautta 3.8. mennessä tästä linkistä: Tapahtuman ennakkoilmoittautuminen Sataopiston sivuilla. Kurssitunnus 1102321.

Tapahtuma on museon kesänäyttelyn Tähtiloistoa maneesin reunalla – Matkalla suomalaisen sirkuksen maailmassa oheistapahtuma. Tapahtuman yhteydessä osallistujat voivat tutustua maksuttomasti kesänäyttelyyn. Lisätietoa näyttelystä voi lukea museon verkkosivuilta www.harjavalta.fi/museo/tahtiloistoa.

Tervetuloa!