13.11. Ruokakerho Sarka-museolla

Ruokakulttuuri ja ruuanlaitto yhdistyvät Suomen maatalousmuseo Saran, Loimaan 4H-yhdistyksen ja Loimaan Evankelisen Kansanopiston yhteisessä naisille suunnatussa ruokakerhossa. Ruokakerhossa kohtaavat paikalliset ja Loimaalla opiskelevat maahanmuuttajanaiset, joten suomalaisen ruokakulttuurin rinnalle saadaan tuulahduksia muista ruokakulttuureista. Kerho kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkoisin klo 16-19. Jokaisella kokoontumisella on oma teemansa, johon tutustutaan museon näyttelyiden ja kokoelmien kautta museon henkilökunnan johdolla ja tietysti jokaisella kerralla myös tehdään ja syödään teemaan liittyvää ruokaa. Ruuanlaiton ohjaa Loimaan 4H-yhdistys yhteistyökumppaneineen. Mukaan voi tulla pelkästään yksittäiselle kerralle. Tervetuloa!

Syksyn 2019 aikataulu:
ke 25.9. sadonkorjuu
ke 23.10. sienet ja marjat
ke 13.11. leipä
ke 4.12. joulu

Ruokakerho kokoontuu museon opetustila Aitassa. Tilaisuudet ovat maksuttomia ja avoimia kaikille naisille. Tiedustelut: projektisuunnittelija Laika Nevalainen, p. 050 410 8402, laika.nevalainen@sarka.fi.