14.9. Taiteiden ilta Emil Cedercreutzin museossa

TAITEIDEN ILTA
La 14.9.2019 klo 18.00-21.00
Emil Cedercreutzin museossa

Lauantaina 14.9.2019 klo 18.00-21.00 Harjavallassa Emil Cedercreutzin museossa järjestetään Taiteiden ilta. Tapahtuma on suunnattu koko perheelle ja siihen on vapaa pääsy.

Taiteiden ilta tarjoaa yleisölle mielenkiintoista ohjelmaa museon ainutlaatuisessa miljöössä. Museon Herman-saliin esille tulevat Pentti Hakamäen valokuvat laskuvarhohypyistä Normandiassa. Ilmari-salissa puolestaan syvennytään taichin maailmaan ohjaaja Leena Vilposen johdolla. Satakunta-salissa musiikkia yleisölle esittävät Harjavallan soittokunta ja Jyri Lähteenlahden yhtye. Sanataidelavalla kuullaan runoja ja novelleja paikallisilta sanataiteilijoilta.

Ateljeessa yleisöä odottavat lyhtytyöpaja ja kuvauspiste, jossa voi ottaa itsestään siluettiselfiekuvan. Museon ulkotiloissa järjestetään heijastinsuunnistus. Suunnistukseen osallistujia pyydetään ottamaan oma taskulamppu mukaan. Mukana tapahtumassa on myös kasvomaalausta sekä arvonta. Museon kahvila muuttuu tapahtuman ajaksi vohvelikahvilaksi, jota pitää Länsi-Voiman Kala-Veikot ry:n naisjaosto.

Tervetuloa Taiteiden iltaan!

Emil Cedercreutzin museo