16.6. Kirpputori ja kylätapahtuma Emil Cedercreutzin museolla

EMILIN ILTATORI

To 16.6.2016 klo 16.00-20.00

Emil Cedercreutzin museon piha-alueella

Torstaina 16.6.2016 klo 16.00–20.00 Emil Cedercreutzin museon piha-alueella järjestetään kirpputori- ja kyläjuhlatapahtuma Emilin iltatori. Viime vuonna ensi kertaa järjestetty ja silloin suuren suosion saanut tapahtuma sisältää jälleen tänä vuonna kirpputorimyyntiä, erilaisia ohjelmanumeroita sekä leppoisaa kyläjuhlatunnelmaa museon piha-alueella. Tapahtuma on kaikille avoin ja siihen ei ole pääsymaksua. Tapahtumassa on säävaraus.

Emilin iltatoriin on varattavissa neljäkymmentä myyntipaikkaa omille kirpputoripöydille ja kymmenen paikkaa autoille, joissa myynti tapahtuu auton takaluukusta. Myyntipaikan hinta on 5 euroa. Myyntipaikan voi varata keskiviikkoon 15.6. mennessä Emil Cedercreutzin museosta (puh. 044-432 5345 tai sähköpostitsecedercreutzin.museo@harjavalta.fi). Paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Tapahtuma alkaa klo 16.00, mutta myyjät voivat saapua paikalle jo klo 15.00 alkaen. Tapahtumapaikalla on liikenteenohjaus.

Emilin iltatori sisältää kirpputorimyynnin lisäksi runsaasti muuta ohjelmaa. Tapahtuman aikana myynnissä on vohveleita, makkaraa ja kahvia. Musiikkia esittää Vesa Formunen ja Nakkilan Seudun Harmonikat. Yleisö voi halutessaan pukeutua Emilin iltatorille vanhan ajan tyyliin. Viime vuoden tapaan tänäkin vuonna paras asu palkitaan. Paikalla on myös valokuvaaja Heidi Kossi, jonka valokuvakojussa yleisöllä on mahdollisuus kuvauttaa itsestään muotokuva tapahtumaa varten rakennetussa menneen ajan miljöössä. Valokuvien kappalehinta on 15 euroa. Lisäksi luvassa on vanhojen esineiden iän arvauskilpailu, jonka voittaja palkitaan tuotepalkinnolla. Iltatorin aikana Emil Cedercreutzin museoon on vapaa pääsy ja yleisöopastuksia taiteilijakoti Harjulaan järjestetään tasatunnein.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä kotiseutuyhdistys Harjulan Kilta ry ja Emil Cedercreutzin museo. Tervetuloa!