20.1. Vapaaehtoisten tapaaminen Sagalundin museossa

Tule mukaan Sagalundin vapaaehtoistoimintaan!

Vapaaehtoiset tapaavat joka kuun ensimmäisenä ja kolmantena maanantaina klo 10 Sagalundgårdenilla. Vuoden 2020 ensimmäinen tapaaminen on 20.1. Juomme yhdessä kahvit ja sitten ryhdymme vapaaehtoispuuhiin. Kuka tahansa voi ryhtyä Sagalundin vapaaehtoiseksi, mitään erityistaitoja tai koulutusta ei tarvita. Vapaaehtoisemme tekevät monenmoista, toiset ompelevat, toiset nikkaroivat ja jotkut ovat tupaväkenä tapahatumissamme.

Kom med till Sagalund volontärverksamhet!

Volontärer träffar först och tredje måndag varje månad kl. 10 i Sagalundgården. Årets första träff är 20.1.2020. Vi dricker kaffe tillsammans och sysslar med volontär sysslor.  En volontär är en människa som vem som helst, behöver ingen utbildning eller specialtalang. Våra volontärer jobbar med väldigt spridda uppgifter, vissa syr, andra snickrar eller blir stugfolk på våra evenemang.

Sagalundin museo
Museotie 7