23.7. Teatteri Rollon Hukkareissu -näytelmä Annalan kotiseutumuseolla

Teatteri Rollon näytelmä Hukkareissu esitetään Annalan kotiseutumuseolla klo 18.

TEATTERI ROLLO järjestää Suomen suurimman ikäihmisille kohdennetun teatterikiertueen vuosina 2018–2019. Hukkareissu-esitys kiertää maanlaajuisesti vanhustyön yksiköissä kahden vuoden ajan opetus- ja kulttuuriministeriön tuella.

SULO ARMAS TAISTO, Into Uljas Voitto ja Tyyne Hellä Sointu saapuvat kuulemaan konserttia. Matkasta uhkaa muodostua hukkareissu, sillä esiintyjät ovat kateissa. Reippaat eläkeläiset päättävät pelastaa tilanteen ja järjestää oman konsertin.

Esityksen kesto on 40 minuuttia.

KIERTUEEN AIKANA tulemme vierailemaan 45–60 kohteessa. Ketterä Rollon saavuttaa myös vaikeasti tavoitettavan yleisön – sijainnista tai katsojien terveydentilasta riippumatta.