23.8. Yhdessä -päivä Sarka-museolla

Keskiviikkona 23.8. Sarka-museossa vietetään Yhdessä-päivää. Tarjolla on tietoa ja vinkkejä tapahtumien järjestämisestä seuroille, yhdistyksille ja muille tapahtumanjärjestäjille. Mitä tulee ottaa huomioon talkoita järjestettäessä? Entä miten tiedotus kannattaa hoitaa?

Tilaisuus alkaa klo 12 tervetulokahveilla, minkä jälkeen seminaaritila Riihessä pidetään puheenvuoroja liittyen tapahtumatoimintaan:

Talkoojärjestäjän ABC! Mitä talkoojärjestäjän tulee ottaa huomioon ja muistaa? Amanuenssi Elsa Hietala kertoo.

Miten tapahtumista tiedotetaan tehokkaasti? Kati Uusitalo Loimaan lehdestä antaa vinkkejä.

Kalle Huitti kertoo tapahtumienjärjestämisestä näkökulmanaan elokuun alussa Loimaalla järjestetyt Rompepäivät.

Palotarkastaja Timo Reiman pelastuslaitokselta kertoo turvallisuus- ja lupa-asioista tapahtumia järjestettäessä.

Päivän päätteeksi tutustutaan talkootoiminnan historiaan näyttelyamanuenssi Iina Wahlströmin johdolla museon Suomi 100-vuotta juhlanäyttelyssä Yhteistuumin.

Maksuttomaan tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki tapahtumatoiminnasta kiinnostuneet tahot. Ilmoittautumiset museon infoon maanantaihin 21.9. mennessä: p. 02 7637 700, info@sarka.fi