27.10. Neulekahvila Emil Cedercreutzin museossa

Sunnuntaina 27.10.2019 klo 11.00-14.00 Emil Cedercreutzin museossa järjestetään neulekahvila, jonka ohjaajana toimii Sataopiston taito- ja taideaineiden opettaja Elina Törmä.

Neulekahvilassa kudotaan yhdessä kauniita ja persoonallisia asusteita alkavaan talveen, muun muassa huiveja, koruja ja koristeita. Osallistujia pyydetään ottamaan omat puikot ja langat mukaan. Myös oman jo aloitetun työn voi ottaa mukaan. Ohjaajalla on mukanaan useampia erilaisia ohjeita ja malleja. Neulomaan tervetulleita ovat kaikki käsitöiden ystävät aloittelijoista konkareihin saakka.

Neulekahvilan osallistumismaksu on 5 euroa, joka kerätään osallistujilta käteisenä. Tapahtumaan ei ole ennakkoilmoittautumista. Osallistujat voivat ostaa kahvia ja leivonnaisia museon kahviosta sekä tutustua myös museon vaihtuviin näyttelyihin tapahtuman yhteydessä.

Neulekahvilan järjestävät yhteistyössä Sataopisto ja Emil Cedercreutzin museo.

Tervetuloa!