27.8. Espoo-päivä talomuseo Glimsissä

Vapaa pääsy museoon Espoo-päivän kunniaksi!

klo 11-12 4H-kotieläinpihan avoimet ovet. Avoimien ovien aikana yleisöllä on mahdollisuu vierailla eläinten aitauksessa ohjatusti pienissä ryhmissä.

klo 12 opastus: Tänne minä kuulun! Opastuksella tutustutaan Talomuseo Glimsin erikoisnäyttelyyn.

klo 12-15 työnäytös: pitsinnypläystä. Espoon pitsinnyppläys ry. näyttää miten pitsiä nyplätään.

klo 13-14 4H-kotieläinpihan avoimet ovet.  Avoimien ovien aikana yleisöllä on mahdollisuu vierailla eläinten aitauksessa ohjatusti pienissä ryhmissä.

klo 13-15 Tilkki-Vihtorin mökki avoinna. Tervetuloa tutustumaan museoituun entisajan kauppapuotiin.

klo 14 ruotsinkielinen opastus: Här hör jag hemma! Opastuksella tutustutaan Talomuseo Glimsin erikoisnäyttelyyn.

klo 15 opastus: Talonväki tutuksi: Emil Lönnberg. Lyhyellä opastuksella tutustutaan yhteen Tänne minä kuulun -näyttelyn henkilöön tarkemmin.

klo 15-16 4H-kotieläinpihan avoimet ovet.  Avoimien ovien aikana yleisöllä on mahdollisuu vierailla eläinten aitauksessa ohjatusti pienissä ryhmissä.

Aika 27.8.2016 klo 11.00 – 17.00