29.7. Hinnerjoki-päivä Hinnerjoen kotiseutumuseolla

Hinnerjoella kokoonnutaan sunnuntaina 29.7.2018  museon pihamaalle Hinnerjoki-päivän viettoon.

OHJELMA:

Kansanlaulukirkko Valon pihalla klo 10

Ohjelmaosuus klo 13

Tervehdyssanat: Outi Kortelainen

Musiikkia:  Soitinyhtye Satakielet

Tarinointia: Simo Kauppi

Väliaika:  buffetti, väliaikamusiikkia Soitinyhtye Satakielet, arpojen myyntiä

Monologiesitys Elämän reppu: näyttelijä Kimmo Tihveräinen

Tarina on käsikirjoitettu ikäihmisille järjestettyjen muisteluhetkien pohjalta. Tapaamisissa on kuultu tarinoita niin paimentamisesta, sota-ajasta kuin vanhanajan lavatasseistakin. Tarinoissa liikutaan 1900-luvun alkupuoleta 2000-luvulle. Esitys kertoo lämpimällä, hauskalla ja myös koskettavalla tavalla tavallisten ihmisten arkielämästä. Näiden elämänkokemusten äärelle on hyvä välillä pysähtyä. Käsikirjoituksessa on mukana ollut myös Johanna Kovanen. Esityksen kesto 45 min.

Kiitossanat:  Lea Heikkilä

Arvonta

Kivimakasiinissa kirkon vieressä on avoinna ohjelman päätyttyä hinnerjokilaisten taiteilijoiden näyttely.

Museot ovat avoinna 3.8. asti ti-perj. klo 12-16 sekä su klo 13-15 elokuun loppuun, muulloin sop.