30.10. alkaen uusia näyttelyitä Emil Cedercreutzin museossa

Tiistaina 30.10.2018 Harjavallassa Emil Cedercreutzin museossa yleisölle avautuu Suomen Lasitaiteilijat ry:n näyttely Lasinen maisema.

Lasinen maisema -näyttely kertoo lasin keinoin tarinoita luonnosta, maisemasta ja ihmisen sisäisyydestä. Oma osansa on myös mielen maisemalla, joka heijastaa kokemusta ulkoisesta todellisuudesta. Lasinen maisema –näyttely tarjoaa laajan kattauksen tämän päivän modernia lasitaidetta. Näyttelyyn odotetaan osallistuvan noin kaksikymmentä lasitaiteilijaa. Näyttelyyn esille tulevat teokset ovat vuosilta 2016-2018.

Saman päivänä avautuu myös talvikauden näyttely Muoto ja kuva – Tulkintoja Satakunnasta.  Näyttely tuo yleisön nähtäville kokonaisuuden suomalaista taidetta Emil Cedercreutzin museon kokoelmista.

Näyttelyt ovat avoinna yleisölle ajalla 30.10.2018–13.1.2019.