7.7. Pihasoitto Kuokkalan museoraitilla klo 18

Keskiviikkona 6.7. Kuokkalan museoraitin pihasoitossa esiintyy Pekko Käppi ystävineen.

Pekko Käppi on tamperelainen, jouhikkoshamaaniksikin kutsuttu jouhikkotaiteilija ja Sibelius-Akatemian tuntiopettaja. Hän toimii myös säveltäjänä, tuottajana ja tutkijana. Käppi tunnetaan sooloesiintymisten ja -tallenteiden lisäksi muun muassa kokoonpanosta Pekko Käppi & K:H:H:L, joka on julkaissut useita albumeita. Pekko on koulutukseltaan kansanlauluperinteisiin erikoistunut etnomusikologi. Pekon ja ystävien pihasoitossa kuullaan varmasti jotakin ennenkuulumatonta!

Konserttiin on vapaa pääsy. Tilaisuus alkaa klo 18. Pihalla on jonkun verran penkkejä, mutta voit varata matkaasi oman tuolin tai istuinalustan. Tervetuloa kuuntelemaan!