8.6.2024 On se kone! -näyttelyn avajaishulinat Suomen maatalousmuseo Sarassa

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan uuteen näyttelyyn!
Museon uusin pysyvä näyttely On se kone! avautuu yleisölle lauantaina 8.6.2024. Avautumisen kunniaksi museolla vietetään lauantaina avajaishulinoita, jolloin museomyymälässä on tarjouksia ja museokorttilaisilla on mahdollisuus tutustua ensimmäisten joukossa uuteen näyttelyyn opastetusti.

Ravintolassa on tarjolla maittava lounas klo 11-15. Hinta on aikuisille 15 €.

Museomyymälä Muurikin tarjoukset:
Museomyymälä Muurikissa on avajaisviikonloppuna 8.–9.6. -15% tarjous maatalouskoneteemaisista tuotteista. Saatavilla monipuolisesti erilaisia tuotteita On se kone! -näyttelyn oheistuotteista mukeihin, julisteisiin, lippalakkeihin ja pannunalusiin.

Yleisöopastukset uuteen näyttelyyn museokortilla:
Museokortin omaavilla on mahdollisuus tutustua näyttelyyn ensimmäisten joukossa! Näyttelyyn järjestetään yleisöopastukset klo 13 ja klo 15. Opastuksille pääsee näyttämällä museokorttinsa museon infossa. Mukaan otetaan maksimissaan 20 henkilöä per opastus.