Kaunis luontomme -akvarellinäyttely Saran ravintolasalissa

Suomen maatalousmuseo Saran ravintolasalissa on toukokuussa esillä herkkiä luontoaiheisia akvarelleja. Museon tiloissa syksyllä kokoontuneen akvarellikurssin kevätnäyttelyn teosten innoittajana on toiminut suomalainen luonto. Kaunis luontomme -näyttelyn herkät maisemat, ilmeikkäät eläinkuvaukset sekä hennot kasviaiheet vievät ajatukset niin talvisiin metsiin kuin keväisille kukkakedoillekin.

Akvarellikurssi on kokoontunut museon tiloissa kuvataiteilija Annikki Mäkinen-Fagerströmin opastuksella jo viiden vuoden ajan. Näyttelyssä on töitä seuraavilta kurssilaisilta: Hokka Eliina, Hokka-Hoffren Merja, Koivuniemi Kirsti, Lahti Paula, Mäkelä Leila, Nurmi Toini, Ramstedt Anita, Saarikko Oili, Tiainen Raija, Vienonen Tuija, Virtanen Mari, Vuorinen Liisi.

Akvarellikurssin kevätnäyttely
KAUNIS LUONTOMME