Lasten nallekekkerit tiistaisin ja aikamatkat keskiviikkoisin heinäkuussa Kemiön Sagalundissa.

Sagalundin museossa Kemiössä järjestetään heinäkuussa tiistaisin nallekekkereitä 1–4-vuotiaille (aikuisen seurassa) kello 10 ja keskiviikkoisin lasten aikamatkoja kouluikäisille kello 11–12:30. Aikamatkan liput 5 €. Nallekekkereille on vapaa pääsy. Ota nallekekkereille oma piknikkori ja nalle mukaan. Osoite: Museotie 7, 25700 KEMIÖ.

Varje tisdag i juli kl 10 ordnar vi nallekalas för barn mellan 1-4 år med sina vuxna. Vi läser sagor och äter picknick i parken. Längd cirka 45min. Program är gratis. Ta med egen picknickkorg och nalle!
Varje onsdag i juli kl 11-12.30 får man åka på en tidsresa i Sagalund. På en tidsresa förflyttar vi oss tillbaka i tiden med öppna sinnen och gör tillsammans gammaldags sysslor.  I år has vi vallbarn som tema. Tidsresorna är tvåspråkiga. Programmet riktar sig till barn i skolåldern. Biljetter 5 euro.

My Calendar