Piknik Loimaan taivaan alla Sarka-museolla 13.8.2020 klo 17–20

Tule piknikille Sarka-museon pihalle nauttimaan kesäillan tunnelmasta sekä hyvästä musiikista!
Illan ohjelmassa lapsille suunnattu esitys, musiikkia sekä museon tervehdys.

Klo 17 Pampula Pupun musiikkiteatteriesitys koko perheelle!

Klo 18 ja 19 Anna Toukola & Sanna Lehti soittavat iloista kesämusiikkia

Ota mukaan oma viltti sekä omat piknik-eväät. Voit myös tilata ennakkoon museon ravintolasta herkullisen piknik-paketin, tilaustiedot alla. Museo tarjoaa kahvia, teetä, mehua ja vettä.

Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tapahtuman ajan museon Konenäyttelyyn on ilmainen sisäänpääsy ja muihin näyttelyihin voi tutustua puoleen hintaan.

Tapahtuma on osa valtakunnallista Illallinen Suomen taivaan alla KAIKKIALLA -tapahtumaa.

Tilaa Lounas- ja pitoravintola Saran herkullinen piknik-paketti!
Piknikille voit tilata ennakkoon Saran ravintolan valmistaman maukkaan piknik-paketin, joka sisältää annokset vihersalaattia ja ruokaisaa salaattia, suolaista leivonnaista, makeaa leivonnaista sekä hedelmiä.

2 hengen paketin hinta on 15 €. Lapset (10. ikävuoteen asti) 4 € / lapsi.
Ennakkotilaukset ma 10.8.2020 mennessä sähköpostilla info@sarka.fi (tai puhelimella (02) 7637 700 ). Ilmoitathan samalla mahdolliset ruoka-allergiat ja erikoisruokavaliot.