Punkalaitumen Päivän juhla 2.8. Talonpoikaismuseo Yli-Kirrassa

Sunnuntaina 2.8.2020 kello 13–15 Punkalaitumen Päivän juhla Talonpoikaismuseo Yli-Kirrassa, os. Koiramäentie 2, 31900 Punkalaidun.

Ohjelmassa on muun muassa emeritusprofessori Aimo Hakasen kirjan julkistaminen. Musiikkia esittää Wallattomat. Juhlan jälkeen puintinäytös riihenmäellä sään salliessa. Tarjolla ohrankryynipuuroa ja väskynäsoppaa salirivissä hintaan 6 €. Myös kahvia, pullaa ja kutunjuustovoileipiä. Juhlaan on vapaa pääsy. Tervetuloa!

Juhlassa pyritään noudattamaan THL:n sekä opetus- ja kulttuuriministeriön 14.5.2020 antamaa ohjetta turvaetäisyyksistä ja hygieniakäytännöistä. Hallituksen 17.6. tekemän linjauksen mukaan 1.8. alkaen enintään 500 henkilön yleisötilaisuuksia ja yleisiä kokouksia on sallittua järjestää sisä- tai ulkotiloissa ilman erityisiä edellytyksiä.

Talonpoikaismuseo Yli-Kirra Punkalaitumella