Saran joulumyyjäiset su 29.11.2015

Suomen maatalousmuseo Saran perinteiset joulumyyjäiset järjestetään sunnuntaina 29.11.2015 Loimaalla klo 12-16. Museon näyttelyihin on vapaa pääsy klo 10-17, lukuun ottamatta isoa näyttelysalia, jossa tehdään uudistustöitä.

Saran joulumyyjäisissä kohtaavat osaavat kädentaitajat ja joulutunnelmaa etsivät asiakkaat. Myyntipöydiltä löytyy herkkuja moneen lähtöön, kuten pipareita, saaristolaisleipää, yrttejä ja hilloja. Joululahjoja etsiville on tarjolla koruja, koriste-esineitä, keramiikkaa ja tekstiilitöitä. Koristeluun löytyy kynttilöitä ja kransseja, ystävien muistamiseen valikoima joulukortteja. Myös museomyymälä Muurikki palvelee klo 10-17. Ostosten lomassa voi nauttia jouluruokaa museon ravintolassa klo 11-15 ja kahvio on avoinna normaalisti klo 10-17.

Lämpimästi tervetuloa!