Tonttupolku Kuokkalan museoraitilla 8.1. asti

Joulu-tammikuisella Tonttupolulla 11.12.-8.11. Kuokkalan museoraitilla (Kuokkalantie 14) on paljon nähtävää ja koettavaa! Tule kurkistelemaan, mitä jouluista löydät raitin museorakennusten ikkunoista. Tonttulakki päähän ja raitille! Tervetuloa yksin tai yhdessä virittäytymään joulutunnelmaan! Tule vierailulle päivänvalolla tai iltapimeällä – illalla kannattaa ottaa lyhty tai taskulamppu mukaan päivälläkin, jotta näet asetelmat tarkemmin. Alueelle on vapaa pääsy, rakennukset ovat suljettuja. Tonttupolku sopii kaiken ikäisille! Ota huomioon, että kulku kohteesta toiseen käy lumisia polkuja pitkin. Kaupan kuistin ovessa on postiluukku, johon voit jättää kirjeen Joulupukille. Kirjeet toimitetaan Korvatunturille. Tonttupolun toteuttajina ovat Tredun Lempäälän toimipisteen opiskelijat opettajineen. Tapahtuman järjestää Lempäälän kunnan kulttuuripalvelut kumppaneinaan Lempäälä-Seura ja Sakkola-Museo.

Sisältöjä on myös QR-koodeissa.  https://tapahtumat.lempaala.fi/fi-FI/page/654a34833751d604e9ac3631