27.10. Sarka-sunnuntai: ITE-lehmätaidepaja Sarka-museolla

Lokakuun Sarka-sunnuntaina 27.10 Suomen maatalousmuseo Sarassa järjestetään aikuisille suunnattu yhteisötaidepaja museossa syksyllä 2019 esillä olevan Jos lehmät puhuisivat -näyttelyn hengessä. Taidepajassa ideoidaan ja valmistetaan porukalla lehmäaiheinen taideteos kanaverkosta ja paperimassasta. Taidepaja aloitetaan tutustumalla Jos lehmät puhuisivat -näyttelyyn ja ITE-lehmätaideteoksiin, minkä jälkeen siirrytään Aitta-työpajatilaan valmistamaan omaa lehmätaideteosta.

Tule yksin tai yhdessä tekemään yhteisöllistä lehmäveistosta! Mukaan omat sivuleikkurit ja työhanskat. Ilmoittautumiset ja tiedustelut: tutkija-graafikko Riikka Soininen, puh. 02 763 7700

Kuun viimeisenä sunnuntaina Sarka-museolla vietetään Sarka-sunnuntaita, jolloin museolla järjestetään jotakin erityistä ohjelmaa esimerkiksi luentojen, työpajojen tai työnäytösten muodossa. Sarka-sunnuntaina museon näyttelyihin on vapaa pääsy.

Sarka-sunnuntai 27.10.
ITE-lehmätaidepaja aikuisille