Emil Cedercreutzin museossa Harjavallassa on avautunut uusia näyttelyitä

LEMPEÄ KATSE V – VOIMAUTTAVIA VALOKUVIA
20.5.–19.9.2021. Lempeä Katse V on voimauttavan valokuvan menetelmän erikoistumisopiskelijoiden päättötyönäyttely, jonka on ohjannut palkitun menetelmän kehittäjä, valokuvaaja, taide- ja sosiaalikasvattaja Miina Savolainen.

HEVOSTEN TAIKAA – JOHANNA SJÖVALL
20.5.–19.9.2021. Näyttely esittelee yleisölle porilaisen valokuvaajan Johanna Sjövallin hevosaiheisia valokuvia. Viime vuoden Fotofinlandia-kilpailun voittanut Sjövall tuo näyttelyyn esille palkitun Magic of Horses -kuvasarjansa, mutta sen lisäksi myös laajemman kattauksen valokuvataidettaan viime vuosilta.

STUDIO 1851: MAAGINEN MAAILMA
20.5.–19.9.2021. Näyttely esittelee yleisölle porilaisen historiallisiin kuvausmenetelmiin erikoistuneen valokuvaamo Studio 1851:n uniikkeja, yli 160 vuotta vanhalla kuvausmenetelmällä valmistettuja potretteja.

Emil Cedercreutzin museo
Museotie 1