Sarka-museo kutsuu illalliselle Suomen taivaan alle 8.8!

Torstaina 8.8. klo 18 Suomen maatalousmuseo Saran Ruokamuseo yhdessä Kurkijoen ja Loukonkulman Marttayhdistysten kanssa kattavat Sarka-museon pihalle pitkän illallispöydän. Illallisella Suomen taivaan alla on tarjolla mm. kurkijokelaisia karjalanpiirakoita, luomulihakeittoa, sekä leipäressua. Tarkempi menu löytyy Saran nettisivuilta. Ruoan lisäksi nautitaan haitarimusiikista ja kokeillaan kansantanssia. Järjestäjät toivovat, että osallistujat pukeutuisivat maalaispitojen hengessä tai muuten juhlavasti.

Illallinen Suomen taivaan alla -tapahtumat ovat vuodesta 2013 lähtien houkutelleet ihmisiä syömään ulkosalle yhteisten ruokapöytien ääreen. 8.8.2019 on koko maan yhteinen tapahtumapäivä, jolloin kuka tahansa voi kattaa illallispöydän ulos. Lisätietoa Illallisesta Suomen taivaan alla: http://illallinentaivaanalla.yhteismaa.fi/

Liput:

Aikuiset 15 €, Lapset 7-10 vuotta 8 €, Alle 7-vuotiaat lapset 1 €

Lipunmyynti:

Verkkokaupasta museon nettisivujen kautta tai museon infosta.

Liput tapahtumaan ostettava viimeistään 1.8.2019. Tilaisuuden kesto n. 2 tuntia.