Takakonttikirppis Sarka-museon pihalla 30.5. klo 10-14

Helatorstaina 30.5. klo 10-14 Suomen maatalousmuseo Saran piha-alue täyttyy myyjistä ja ostajista, kun museolla järjestetään perinteinen takakonttikirppis. Takakonttikirppiksellä myydään nimensä mukaisesti tavaraa autojen takakontista. Myyntipaikalle takakontin eteen myyjät voivat tuoda myös myyntipöydän, peräkärryn tai rekin. Takakonttikirppis avaa Sarka-museon kesäkauden ohjelmiston.

Takakonttikirppis järjestetään jo yhdettätoista kertaa Sarka-museolla. Kirppis oli viime vuoden tauolla museon pihalla tehtyjen rakennustöiden vuoksi, mutta nyt kaivattu tapahtuma on palannut kesäkauden ohjelmistoon. Latokahvilassa on tarjolla grillimakkaraa, pikkupurtavaa ja virvokkeita. Museo on tapahtumapäivänä avoinna. Ravintolassa on tarjolla lounas klo 11-14. Lisäksi museon Konenäyttelyyn on vapaa pääsy.

Tervetuloa tekemään löytöjä!